jueves, 18 de agosto de 2011

Kootu School

Es d'aquelles casualitats que sorgeixen sense buscar-les i et fan apreciar encara mes la grandesa d'un viatge pel subcontinent. Trobo una escola de teatre a tan sols 8 quilometres d'on estic. Faig l'equipatge i m'hi dirigeixo.

L'escola la dirigeixen un matrimoni, ella holandesa i ell, un professional vetera del Kootu, teatre popular de Tamil Nadu, que combina dansa, cant i dialegs, aixi com una posada en escena espectacular en quan a maquillatge i vestits. L'escola residencial agafa nens de poblacions humils i els dona un aprenentage tant academic com artistic.





M'agrada molt l'ambient que s'hi respira. Despres de veure una classe de cant amb els petits, em conviden a dinar; a la tarda acabo participant en un taller de teatre per als joves dirigit per una actriu britanica que fa de voluntaria. Mai hauria dit que acabaria fent exercicis que feia a la Dovella enmig d'adolescents indis.
Parlo amb la directora i m'explica que hi ha la possibilitat per a grups d'actors de passar uns dies a l'escola aprenent sobre el kootu i tot el que l'acompanya.
M'ho apunto amb lletres molt grans.

1 comentario:

  1. Ostres quina sort això de l'escola de teatre!

    Estic a la Om Guest House, seguint la teva recomanació, i flipant del tot amb Varanasi. I a Delhi també vaig passar per la Hare Krishna Guest House. Merci per les dues recomanacions, han estat molt encertades!

    ResponderEliminar