lunes, 8 de agosto de 2011

Home Alone


De nou sol, despres que les noies marxessin cap a Hampi, em queda un dia a Kochi per acabar petites gestions. Abans havia dinat amb en Suji (el que gestiona el Kathakali centre) a casa seva en un d'aquests apats informals en que et trobes sol amb el teu plat d'arros. U millor de tot es el seu fill, en Sri Rag, que ja sap representar alguns animals amb mudras, canta alguns versos del Mahabharata i toca un mini timbal mentre son pare canta. Ell es el futur del Kathakali.
Tambe vam anar a veure amb les noies la peli "Zindagi Na Milegi Dobara" i vam vibrar amb les imatges que surten de Barcelona i d'altres ciutats del pais del costat.
Nomes em queda temps per passejar una mica pel port, compartir silenci amb els pescadors de les Xarxes de pescar Xineses i anar a buscar el doble sopar: Primer sobrevisc a un plat sencer de gambes que m'ofereixen a la Homestay en Victor i en Martin. Despres sopo un peixet fregit Masala amb l'Adhil per tirar avall l'inflacio. Una abrassada amb en Gopi i en Suji i amunt que fa pujada. Tot es mes facil quan saps que hi tornes en un any.

1 comentario:

  1. Bua!! quina enyorança que m'entra llegint tot això que escrius!!!! No t'ho pots imaginar, em dona la sensació que soc alla de nou amb vosaltres...

    ResponderEliminar