viernes, 12 de agosto de 2011

Family in Chennai

Se'm va acudir abans d'anar a Chennai, trucar a la Sandhya, que tambe va treballar amb mi a Bagepalli i em sonava que s'havia establert a Chennai amb el seu marit. Efectivament, em diuen que els vagi a veure i son tan acollidors que m'obliguen a passar la nit a casa seva, em donen tots els apats i em demanen que torni el diumenge 14 per poder ensenyar-me amb calme algunes coses de la seva ciutat. Sera anar a Mahabalipuram i tornar. A mes em convencen de que vagi a visitar el poble de muntaya on viuen els pares del Ranju, el marit. Si es muntanya, segur que hi anire.

El millor de tot es la seva filla de 7 mesos. Es diu Nevaeh, que es Heaven al reves, i establim una connexio molt especial. Em passo hores jugant amb ella i sembla que li agrada veure cares noves.
Penso que la podria aparellar amb el meu nebot, que el dia 10 va fer 6 mesos i aprofito per felicitar des d'aqui.

1 comentario:

  1. Sembla que aquest any el viatge sigui de relacions socials. M'agrada molt que tinguis tants amics en un pais tant llunyà.
    Petons

    ResponderEliminar